5 մթերք, որոնք ցելյուլիտ են առաջացնում

    521

    Ցելյուլիտը բացառելու համար անհրաժեշտ է նախ և առաջ ճիշտ սնվել:  Հետևյալ հինգ մթերքները պետք է մտցնել «սև ցուցակի» մեջ, եթե գեղեցիկ մարմնի մասին ես երազում:  

    1.Սպիտակ շաքար

    Բոլոր մթերքները, որոնց բաղադրության մեջ սպիտակ շաքար է մտնում (թխվածքներ, քաղցրեղեն, բրինձ, հյութեր և այլն), գլիկեմիկ բարձր ցուցիչ ունեն: Ինչ է տեղի ունենում քո օրգանիզմում նման սնունդ օգտագործելուց հետո: Արյան մեջ կտրուկ բարձրանում է շաքարի մակարդակը, ինչը հանգեցնում է ինսուլինի արտազատման և արյան մեջ մեծ քանակությամբ գլյուկոզայի արտադրության, որը վերափոխվում է ճարպային ավելորդ նստվածքի: 

    2. Սուրճ և սև թեյ

    Բոլորը գիտեն, որ կոֆեինն արագացնում է ճարպերի այրման գործընթացը: Ցավոք, դա այնքան էլ այդպես չէ: Ըմպելիքում այն կորցնում է իր հրաշագործ հատկությունները և սկսում է ոչ ձեր օգտին աշխատել. դանդաղեցնում է հեղուկի շարժումը և դրա դուրս բերումը օրգանիզմից:  

    3. Աղը

    Աղի ուտելիքի սիրահարների մոտ հաճախ ավշային հեղուկի շրջանառության խնդիրներ են ի հայտ գալիս: Նման խախտումը ևս խոչընդոտում է ջրի դուրս բերմանը, այդ պատճառով ճարպային բջիջների չափերը մեծանում են: 

    4. Ալկոհոլ

    Պարզվում է, որ ալկոհոլի ազդեցության տակ օրգանիզմը սկսում է ավելի շատ կանացի հորմոններ արտադրել, որոնք ազդում են ճարպային հյուսվածքի քանակի և տեսակի վրա: Դա կարող է հյուսվածքներում ջրի երկար մնալու պատճառ դառնալ, ինչի հետևանքով ցելյուլիտն ավելի նկատելի կլինի: 

    5. Կիսաֆաբրիկատներ

    Արագ պատրաստման սննդամթերքում շատ կոնսերվանտներ, հոտավետ նյութեր, գունավորիչներ, վնասակար ճարպեր և սոդա կա: Այդ ամենը կուտակվում է մաշկի խորը շերտերում և իհարկե նպաստում է ցելյուլիտի զարգացմանը:

    Աղբյուր` Asekose.am

    Загрузка...